Nordland SVs fylkesårsmøte 2022

Årsmøtet til Nordland SV vil bli avholdt på Thon Hotel Nordlys i Bodø fra lørdag 12. til søndag 13. mars. Ettersom vi regner med at de med lang reisevei ankommer Bodø på fredagen, vil vi arrangere en sosial sammenkomst fredag kveld fra kl 20.00 slik at delegatene kan bli bedre kjent.

Partileder Audun Lysbakken og stortingsrepresentant Mona Fagerås vil holde innledninger på årsmøtet. Vi har også invitert gjester fra ulike fagforeninger. Anniken Gurijordet fra partikontoret vil holde en innledning og workshop om veien fram til lokalvalget 2023.  Fullt program kommer om ikke alt for lenge.

Disse sakene skal behandles på årsmøtet:

Frist for innsending av forslag er 14 dager før årsmøtet, i henhold til Nordland SVs vedtekter.

Påmelding av delegater

Lokallagene velger som regel delegater til fylkesårsmøtet på sine årsmøter, som ideelt sett arrangeres før fylkesårsmøtet. Hvis du ønsker å være delegat kan du ta kontakt med din lokallagsleder. Lokallagsleder sender lista over delegatene lokallaget har valgt til nordland@sv.no.

Fristen for å melde på delegater er 25. februar.

Egenandelen er 1600 kr per delegat.

Fordeling av lokallagenes delegater til Nordland SVs årsmøte 2022Last ned

Reiseregning

Fyll ut dette reiseregningsskjemaet:

Reiseregningsskjema
Last ned

Husk å påføre kontonummer ditt/ evt annet kontonr pengene skal utbetales til på reiseregningen. Og husk å ta med formålet med reisen. Det er viktig at du lagrer reiseregningen og kvitteringene i pdf-format.
Reiseregningen sendes sammen med kvitteringer til nordlandsv@ebilag.com

Tips: Det går helt fint å ta et bilde av kvitteringene, men det blir ofte bedre resultat hvis du bruker skanner-funksjonene til mobilen:

Hvis du har iphone, kan du skanne et dokument ved å bruke denne guiden:

Hvis du har Android-telefon, kan du bruke denne guiden:

Lurer du på noe?

Dersom det er noe du lurer på kan du sende en e-post til nordland@sv.no eller ta kontakt med fylkessekretær Ina Nyås Moe på mob. 93887176 eller e-mail ina.nyaas.moe@sv.no

Denne siden vil oppdateres fortløpende.

Nordland SVs års- og nominasjonsmøte 2021

Nordland SVÅrsmøteÅrsmøte 2022fylkesårsmøteReiseregningReiseregning Nordland SV